Tiny Beautiful Things
Gebaseerd op de bestseller van Cheryl Strayed. Tiny Beautiful Things gaat over een vrouw wier huwelijk op de klippen loopt. Haar dochter praat nauwelijks nog met haar en haar schrijfcarrière is op sterven na dood. Wanneer een vriend voorstelt om een adviescolumn over te nemen, vindt Clare dat ze niet geschikt is voor die baan, terwijl ze er wel degelijk geschikt voor is.
Wanneer haar leven in duigen valt, wordt Clare gevraagd de adviesrubriek Dear Sugar over te nemen.
Clare wordt achtervolgd door een briefschrijver die dringend advies nodig heeft van Sugar.
Danny en Clare herzien hun seksleven als een schrijfster vertelt over de schaamte van haar vriend.
Wanneer Amy geweldig nieuws te horen krijgt, vraagt Clare zich af of haar gezin haar tegenhoudt.
Na het schokkende nieuws van Danny vertelt Rae wie daadwerkelijk het vermiste geld heeft afgegeven.