UnPrisoned
UnPrisoned is een komediedrama waarin het leven van een alleenstaande moeder, die een perfectionistische relatie-/levenscoach is, op zijn kop wordt gezet wanneer haar drugsdealende vader na 17 jaar uit de gevangenis vrijkomt en bij haar intrekt.
Paige' succesvolle presentatie leidt tot een uitgebreid onderzoek naar haar persoonlijke leven.
Paige, Finn, Edwin en Esti bezoeken LA en iedereen wordt geconfronteerd met hun verleden en heden.