Lost City Of Machu Picchu
Hoog in de Peruaanse Andes ligt de oude stad Machu Picchu, een verloren stad van deuren en doorgangen die verwijzen naar geesten uit zijn verleden. Wie waren de mysterieuze mensen die de stad hebben gebouwd en waarom? De antwoorden liggen onder de oppervlakte en mummiekoningen wachten om hun verhalen te delen. Maar zullen deze onthullingen eindelijk de geesten van Machu Picchu tot rust brengen?