Mia and the White Lion
Het leven van de tienjarige Mia staat op zijn kop wanneer haar familie besluit hun huis in Londen te verlaten om een leeuwenboerderij in Zuid-Afrika te gaan beheren. Wanneer Charlie, een prachtige witte leeuw, wordt geboren, vindt Mia het geluk terug. Mia's leven wordt echter opnieuw op zijn kop gezet en de twee beginnen aan een onvergetelijk avontuur.
Het leven van de tienjarige Mia wordt op zijn kop gezet wanneer haar familie besluit hun huis in Londen te verlaten om een leeuwenboerderij in Zuid-Afrika te gaan beheren. Wanneer Charlie, een prachtige witte leeuw, wordt geboren, vindt Mia het geluk terug als ze een hechte band met de wilde welp ontwikkelt. Na drie jaar wordt Mia's leven opnieuw opgeschrikt als ze een verontrustend geheim ontdekt dat haar vader voor haar verborgen heeft gehouden. Ontredderd door de gedachte dat Charlie in gevaar zou kunnen zijn, besluit Mia weg te lopen en de boerderij en haar familie achter te laten. De twee vertrekken op een onvergetelijk avontuur door de wilde Afrikaanse savanne, op zoek naar een ander land waar Charlie veilig en vrij zijn leven kan leiden.