Rematch
Rematch is gebaseerd op ware gebeurtenissen en is een psychologische thriller over de historische confrontatie tussen Garry Kasparov, de beste schaker aller tijden, en supercomputer Deep Blue van IBM. Deze strijd tussen mens en computer zal de beeldvorming van kunstmatige intelligentie voor altijd veranderen.
Na hun eerste confrontatie stemt Kasparov in met een herkansing tegen Deep Blue.
Kasparov verliest partij 2. Psychologische oorlogvoering barst los op het schaakbord en erbuiten.
Garry is verdwenen en worstelt met zijn verleden. Kan Helen zijn ego bespelen om hem terug te halen?
De slotpartij. Kasparov zet alles in. De toekomst van de mensheid hangt van hem af.