Jessica Kirson: I’m the Man
I'm the Man is de nieuwste special van een van de meest bekende komieken. Deze snelle, scherpe en grappige special gaat over alle zaken die ervoor hebben gezorgd dat het wereldwijde publiek verliefd is geworden op Kirson. Overal ziet zij de humor van in, van haar nieuwste seksspeeltjes en TikTokmeisjes tot een bezoek aan een traumacentrum.