Kumail Nanjiani: Night Thoughts
Na bijna tien jaar keert Kumail Nanjiani terug naar Chicago, de stad waar hij begon als stand-upcomedian. In zijn nieuwe special heeft hij het over angst, de gevaren van drugs kopen vóór de legalisering en het allerbelangrijkste medicatie voor katten.