Race to Witch Mountain
Twee aliens vermomd als tieners verschijnen in de taxi van een taxichauffeur in Las Vegas in dit buitenaardse avontuur. De taxichauffeur moet racen om de kinderen te helpen hun ruimteschip terug te vinden, zodat ze hun eigen planeet kunnen redden, en ook de aarde.
Dwayne Johnson schittert als Jack Bruno, een taxichauffeur in Las Vegas die moeite heeft om op het rechte pad te blijven. Hij krijgt een buitenaardse kans om zijn leven te beteren wanneer twee aliens, vermomd als tieners, plotseling in z'n taxi verschijnen. In een race tegen regeringsambtenaren, een alien-jager en de klok moet Jack de kinderen helpen om hun ruimteschip terug te vinden zodat ze naar huis terug kunnen keren om hun planeet te redden, en ook de onze.