The Haunted Mansion
Met behulp van de paranormaal begaafde Madame Leota moeten een makelaar en zijn gezin strijden om de oude vloek van Gracey Manor te verbreken.
Eddie Murphy steelt de show als een makelaar wiens gezin oog in oog komt te staan met 999 griezelige, grijnzende geesten in het enge, oude Gracey Manor. Met behulp van de paranormaal begaafde Madame Leota (Jennifer Tilly) gaan ze een hilarische strijd aan om de oude vloek van het huis te verbreken... voor het te laat is.