The Drop
Als de eenzame barman Bob Saginowski (Tom Hardy) uit Brooklyn een vreemde drop ontdekt in de vorm van een gehavende pitbullpup die hij van een zekere dood redt, komt hij in contact met Nadia (Noomi Rapace), een mysterieuze vrouw met een duister verleden.
The Drop volgt de eenzame barman Bob Saginowski door een heimelijk plan om geld naar lokale gangsters te leiden, zogeheten 'gelddrops', in de onderwereld van de bars in Brooklyn. Onder zijn strenge werkgever en neef Marv bevindt Bob zich in het middelpunt van een mislukte overval en hij raakt verwikkeld in een onderzoek dat diep in het verleden van de buurt graaft. Vrienden, families en vijanden werken allemaal samen om koste wat kost in hun levensonderhoud te voorzien.