Mickey's Delayed Date
Mickey's avond begint rustig, maar dan krijgt hij het superdruk als Minnie belt vanaf het grote dansfeest om hem te vragen waarom hij te laat is. Gelukkig helpt zijn beste vriend Pluto hem om in zijn kostuum te hijsen en om hem de deur uit te krijgen… Zonder de kaartjes.
Wat is er nou fijner dan lekker vroeg in een luie stoel in slaap te vallen met je trouwe hond aan je voeten? Ook al begint Mickey's avond zo rustig, ineens krijgt hij het superdruk als Minnie belt vanaf het grote dansfeest om hem te vragen waarom hij te laat is. Gelukkig helpt zijn beste vriend Pluto hem om in zijn kostuum te hijsen en om hem zo op tijd de deur uit te krijgen. Maar als Mickey de kaartjes vergeet moet Pluto voor redder in nood spelen, en samen trotseren ze het drukke stadsverkeer om op tijd te komen.