Voer voor vechtersbazen
Knabbel en Babbel zijn druk bezig nootjes te verzamelen en ze in een boom te verstoppen. Dan probeert Pluto zijn bot in dezelfde boom te verstoppen. Als alle nootjes in Pluto's hondenhok belanden moeten Knabbel en Babbel een list verzinnen om ze terug te krijgen.