Abbott Elementary
Deze comedy gaat over een groep gedreven, gepassioneerde leerkrachten – en een ietwat onachtzame directeur – die hun weg zoeken in het openbare-schoolsysteem in de Amerikaanse stad Philadelphia. Ondanks de tegenslagen waarmee ze te maken hebben, de onderbezetting en het gebrek aan financiering houden deze hardwerkende leraren van hun werk en zijn ze vastbesloten hun leerlingen te helpen slagen in het leven. Zelfs als ze het niet eens zijn met de gebrekkige visie van het schooldistrict.