Burn Notice
Een sexy serie vol actie met afleveringen van een uur waarin Jeffrey Donovan de ex-spion Michael Weston speelt. Als een spion ontslagen wordt, krijgt hij geen brief van personeelszaken, maar wordt hij op de zwarte lijst gezet.