White Collar
De charmante oplichter Neal Caffrey ontsnapt uit de gevangenis en wordt weer opgepakt door zijn aartsvijand, FBI-agent Peter Burke. Caffrey heeft niet veel keuze en helpt het bureau met het oppakken van andere ongrijpbare criminelen in ruil voor zijn vrijheid. Maar al snel speelt hij een kat-en-muisspel met degenen die hem achter de tralies of dood willen.
Peter vraagt Rebecca om Neal te helpen, die is ontvoerd door haar voormalige partner Jim Boothe.
Om het vertrouwen van de Pink Panthers te winnen, sluit Neal zich aan bij een oude vijand.
Neal werkt voor de Pink Panthers, maar vindt het lastig om een onschuldig doelwit op te lichten.
De Panthers houden zich koest, dus richten Peter en Neal zich op een andere zaak.
Neal ontwijkt de jacht op een mol en moet op korte termijn een overval plegen voor de Panthers.
Om Neal te helpen met de riskante overval moet Peter zelf de Panthers belazeren.