Ghosts
Een groep geesten woont samen in Château de Mérudeaux. Hun “vredige hiernamaals” wordt verstoord wanneer Alison en Nabil, een stel dat de plek heeft geërfd, arriveert met het vaste voornemen om het in een hotel te veranderen.
Daniel is een scoutingleider, Marie-Catherine een hooghartige aristocrate, Auguste een gekwelde dichter, Roland een corrupte politicus, Georges een autoritaire majoor, Berthe een naïeve boerin, François een collaborateur en Tayac een niet zo slimme holbewoner. Wat ze gemeen hebben? Ze zijn allemaal geesten. Ze wonen in Château de Mérudeaux, waar ze een vredig bestaan leiden - totdat Alison en Nabil het erven, aankomen en van plan zijn om het in een hotel te veranderen. De geesten proberen hen te verjagen door te spoken, maar zonder succes. Alles verandert echter wanneer Alison na een ongeluk de gave krijgt om hen te zien. Door de hypotheek en de lopende renovatie, zit ze vast aan het kasteel en heeft ze geen andere keuze dan de geesten te leren kennen en de aandoenlijke personages te ontdekken die haar nieuwe familie worden.
Alison en Nabil ontvangen een filmploeg in het kasteel. Alison's geheime crush zit bij de cast.
Alison en Nabil organiseren een diner met hun rijke buren in een poging met ze te onderhandelen.
Alison en Nabil besluiten het kasteel te verkopen. De geesten proberen hen tegen te houden.