Faraway Downs
De Engelse aristocrate Lady Sarah Ashley (Nicole Kidman) reist naar de andere kant van de wereld om haar ontrouwe man te confronteren en hun bijzondere bezit te verkopen: een gigantische boerderij, Faraway Downs, in de Australische Outback.
In 1939 reist de Engelse Sarah Ashley de wereld over om de confrontatie met haar man aan te gaan.
Sarah en Drover moeten Carney en zijn mannen te slim af zijn voor een veedeal met het leger.