The Clearing
Een plaatselijk meisje wordt vermist, wat trauma oproept bij een vrouw die als kind lid was van een door een vrouw geleide sekte, The Kindred. Deze psychologische thriller kruipt onder je huid en gaat in je hoofd zitten, waarbij heden en verleden, werkelijkheid en nachtmerries in elkaar overvloeien.
Amy krijgt de schuld van Asha's slechte gedrag en moet lsd nemen om haar zonden mee te wissen.
De politie doet een inval in Blackmarsh. Wayne vertelt Freya dat hun dochter is weggelopen.
Adrienne wordt in Parijs gevonden en Freya ziet dr. Latham mensen toespreken over The Kindred.
Overtuigd dat Adrienne door de tijd kan reizen, helpt dr. Latham haar om The Kindred te vormen.
Adrienne wordt het land uitgezet en Henrik komt vrij zonder te onthullen wat er met Asha is gebeurd.
Als Freya naar Billy zoekt, vindt ze Adrienne op een privé-eiland waar ze The Kindred weer opstart.