MASH
In Robert Altmans geprezen, vooruitstrevende komedie creëren twee respectloze chirurgen (Donald Sutherland en Elliott Gould) onrust in een mobiel militair veldhospitaal – en redden levens.
In Robert Altmans vooruitstrevende komedie creëren twee chirurgen in de frontlinies tijdens de Koreaanse Oorlog (Donald Sutherland en Elliott Gould) onrust met martinifeestjes, grapjes en een algeheel gebrek aan respect.