Raising Arizona
Wanneer een kinderloze ex-gevangene en zijn vrouw, een ex-agente, besluiten om een van de vijflingen van een ander gezin te ontvoeren, wordt hun leven ingewikkelder dan ze hadden gedacht.
Een kruimeldief (Nicolas Cage) wil het rechte pad op en hij vraagt de fotograaf van de politie (Holly Hunter) ten huwelijk. Alles gaat goed, tot ze ontdekken dat ze niet zwanger kan worden en ze worden afgewezen bij elk adoptiebureau in de stad. Het duurt niet lang voordat ze beseffen dat de enige oplossing is om een van de beroemde vijflingen van de stad te ontvoeren en daarna te vluchten.