Last Take: Rust and the Story of Halyna
In 2021 vuurde Alec Baldwins neppistool op de set van de film Rust een echte kogel af, waarbij cameravrouw Halyna Hutchins om het leven kwam. Last Take: Rust and the Story of Halyna, neemt kijkers mee naar die ene dag en de gevolgen ervan. Het verhaal wordt verteld door de mensen die er zelf bij betrokken waren.