Gulliver's Travels
Jack Black is groots in deze avontuurlijke komedie gebaseerd op het klassieke verhaal over een man genaamd Gulliver (Black), die een reus wordt als hij strandt op een fantasie-eiland.
Jack Black is groots in deze geweldige avontuurlijke komedie gebaseerd op een klassiek verhaal. Wanneer het schip van postkamerbediende Gulliver (Black) vergaat, strandt hij op het fantasie-eiland Lilliput en verandert hij in een reus. Gullivers grote verhalen en heldendaden winnen de harten van de kleine Lilliputters, maar als hij zijn pas ontdekte vrienden achteloos in gevaar brengt, moet Gulliver een manier vinden om dingen te recht te zetten.