Jim Gaffigan: The Skinny
Jim Gaffigan, die wordt gezien als een van de meest succesvolle komieken van dit moment en al zeven keer is genomineerd voor een Grammy, vertelt in zijn 11e komediespecial over van alles en nog wat, van eetlustremmers tot het opvoeden van tieners.