Emma
Een film over de wraak van Emma en een behandelingscentrum zoals er zo veel zijn, waar het individu niet bestaat. "Je kunt er maar beter aan wennen" zeggen de andere meisjes. Maar dat doet Emma niet. Ondanks haar dankbaarheid dat ze van haar drugsverslaving is afgekomen, kiest Emma een ander pad, háár pad. Emma gaat over moed, integriteit, hoop, geluk en bovenal over liefde voor het leven.