León y Olvido
Na de dood van hun ouders worstelt de 21-jarige Olvido met de zorg voor haar broer León, die het syndroom van Down heeft. Hun wanhopige conflict wordt steeds groter naarmate Olvido meer onafhankelijkheid voor León wil, terwijl hij volledig verzorgd wil worden. Beiden komen in extreme situaties terecht die hun grenzen op de proef stellen.