NYPD Blue
NYPD Blue is een Amerikaanse televisieserie die zich afspeelt in New York City en zich bezighoudt met de problemen van de recherche van het 15e district in Manhattan. De serie werd door de critici geprezen om zijn gedurfdheid en realistische portrettering van het persoonlijke en professionele leven van de cast, hoewel de show ook controverse veroorzaakte door de naaktheid en het alcoholisme.