Mixed-ish
In deze spin-off van de populaire serie 'black-ish' vertelt Rainbow Johnson hoe het was om op te groeien in een gezin van gemengde afkomst in de jaren 80 en het voortdurende dilemma waarmee ze werden geconfronteerd: aanpassen of trouw aan jezelf blijven? Rainbows ouders Paul en Alicia besluiten van een hippiecommune naar de buitenwijken te verhuizen om hun kinderen een beter leven te bieden. Terwijl haar ouders worstelen met de uitdagingen van hun nieuwe leven, zoeken Rainbow en haar broers en zussen hun weg op een school waar ze noch als zwart noch als wit worden gezien.