Pitch Perfect 2
Een schandaal bedreigt het laatste jaar van de meiden op Barden, de drievoudig kampioen is bang dat hun harmonie verdwenen is. Ze krijgen één kans om hun nalatenschap veilig te stellen, ze moeten het opnemen tegen de Duitse supergroep Das Sound Machine op het Wereldkampioenschap A Cappella. De Bellas moeten samen hun stem vinden om zo te bewijzen dat zij de beste van de wereld zijn!