Pitch Perfect
Eerstejaars en buitenbeentje Beca (Anna Kendrick) sluit zich door een samenloop van omstandigheden aan bij The Bellas, een vrouwelijk “a capella” groepje. Het blijkt een bont gezelschap van gemene, leuke en bizarre meiden die slechts één ding gemeenschappelijk hebben: als ze samen zingen, klinken ze hemels.