George uit de Jungle
Diep in de jungle wordt baby George, de enige overlevende van een vliegtuigcrash, opgevoed door gorilla's. George groeit op tot een sterke en lieve kluns met een regenwoud vol vrienden: Tookie de toekan, Ape de pratende gorilla en Shep de olifant, die dol is op pinda's. Als stropers achter zijn vrienden aanzitten, komt de Koning van de Swing in actie. George krijgt te maken met erg veel obstakels. Bevat beelden van roken.