Unbreakable
Bruce Willis en Samuel L. Jackson schitteren in deze verbluffende en zinderende paranormale thriller die je nog lang bij zal blijven. Nadat David Dunn (Willis) een verschrikkelijk treinongeluk overleeft, zonder er ook maar één schrammetje aan over te houden, ontmoet hij een mysterieuze vreemdeling (Jackson), een eigenaardige man die gelooft dat de superhelden uit stripverhalen echt bestaan. De verontrustende obsessie van deze vreemde man voor David, zal Davids leven voorgoed veranderen.