The Fly
Een wetenschapper staat op het punt een belangrijke ontdekking te doen, maar verandert zichzelf na een mislukt experiment per ongeluk in een vlieg.
In deze nieuwe versie van de cultklassieker uit 1958 verandert een jonge wetenschapper zichzelf per ongeluk in een vlieg als een experiment verschrikkelijk misgaat.