Cities Reinvented New York - Tokyo - Singapore
In deze film wordt onderzocht hoe drie wereldsteden zichzelf opnieuw uitvinden. Hij gaat over de verouderde infrastructuur in New York, het openbaar vervoer in Tokio en de innovatieve vergroening in Singapore. Elke stad staat voor unieke uitdagingen in de race om de duurzame steden van de toekomst te bouwen.