Star Wars: The Clone Wars
De Star Wars-saga gaat verder met hypermoderne computeranimatie, bekende personages, verbazingwekkende actie en de tijdloze strijd tussen goed en kwaad in een stelsel hier ver, ver vandaan!
Een aanvulling op de Star Wars-saga van uitvoerend producent George Lucas en Lucasfilm Animation! Met hypermoderne computeranimatie van bioscoopfilmkwaliteit, bekende personages, verbazingwekkende actie en de tijdloze strijd tussen goed en kwaad breidt Star Wars: The Clone Wars het Star Wars-verhaal verder uit met gloednieuwe avonturen in een sterrenstelsel hier ver, ver vandaan.
Trace neemt een beslissing als ze erachter komt wat ze transporteren voor het Pyke Syndicaat.
Anakin en Obi-Wan moeten besluiten of ze Ahsoka helpen om Maul te vangen, of om Palpatine te redden.
Terwijl Ahsoka Maul uitlevert aan de Jedi op Corucant treedt Verordening 66 in werking.