Boston Strangler
Een waargebeurde misdaadthriller over de baanbrekende journalisten die het verhaal van de beruchte Boston Strangler-moorden naar buiten brachten: Loretta McLaughlin, verslaggever voor de Record-American, en haar collega en vertrouweling Jean Cole. Terwijl de moordenaar steeds meer slachtoffers maakt, gaat het duo dapper op onderzoek uit en zetten ze hun leven op het spel om de waarheid te achterhalen.