Halloweentown
Marnie en haar broertje en zusje gaan met hun vervreemde oma, een goede heks, naar Halloweentown, waar heksen en vampieren een normaal leven kunnen leiden. Marnie leert op haar verjaardag dat zij ook een heks is. Als ze een duister plot onthult, moet ze met haar moeder en oma voor redding zorgen.