Halloweentown II: Kalabar's Revenge
Oma Aggie neem Marnie en Sophie mee naar Halloweentown om een reeks gebeurtenissen te onderzoeken. Als ze aankomen, is alle magie verdwenen. Aggie ontdekt dat haar spreukenboek is gestolen. Helaas wil een tovenaar elk mens veranderen in het kostuum dat ze tijdens Halloween dragen en zonder haar boek kan ze de spreuk niet terugdraaien. Marnie moet alles op alles zetten om de tovenaar te verslaan.