The Equalizer
Voormalig black ops-commando Robert McCall leidt een rustig leven in Boston nadat hij zijn dood in scène heeft gezet. Maar zijn rustige bestaan wordt opgeschud als hij een jong meisje te hulp schiet.
Denzel Washington speelt in McCall, een voormalig agent van de geheime dienst die zijn dood heeft vervalst om een rustig leven te leiden in Boston. Wanneer hij uit zijn zelfopgelegde pensioen komt om Teri (Chloë Grace Moretz) te redden staat hij oog in oog met gewelddadige Russische gangsters.