De wonderlijke wereld van Mickey Mouse
Niets dan plezier en opwinding voor Mickey Mouse en zijn beste vrienden terwijl ze aan hun grootste avonturen ooit beginnen, waarbij ze de valkuilen en curveballs van een wilde en gekke wereld navigeren waar de magie van Disney het onmogelijke mogelijk maakt.
Mickey moet een kudde kazen naar de stad brengen, maar rover Boris ligt op de loer.
Mickey, Donald en Goofy sneaken in de laatste uitvinding van de professor, een huis van de toekomst.
Mickey heeft het er erg moeilijk mee om zijn goudvis op diens eerste schooldag achter te laten.
Mickey is de schildknaap van Mortimer Mouse. Zijn droom is ooit net zo'n koene ridder te worden.
Mickey en Minnie hebben allebei voor de ander een hoop romantische verrassingen in petto.
Het plan van Mickey en z'n vrienden verandert als een tripje naar de supermarkt in 't honderd loopt.
Mickey -altijd veel te goed voor deze wereld- neemt drie spoken in huis die dakloos zijn geworden.
Mickey en Minnie zingen voor hun plezier, maar worden ontdekt door een gladjakkerige manager.
Mickey wordt door een grote roofvogel voor haar kuiken aangezien en Minnie probeert hem te redden.
Mickey komt de heks van Sneeuwitje tegen en probeert haar met al zijn blije goedheid te overladen.