Mickey Mouse (Shorts)
In deze tekenfilmserie bevindt Mickey Mouse zich overal ter wereld in dwaze situaties! Mickey beleeft nieuwe avonturen met zijn vrienden! Mickey helpt Minnie als haar croissants op zijn. Onderweg krijgt hij te maken met drukke verkeerssituaties en allerlei Parijse obstakels. Op de heetste dag van het jaar moeten Mickey, Donald en Goofy creatieve manieren bedenken om koel te blijven!
In deze tekenfilmserie, met de klassieke Mickey Mouse-humor, komt Mickey in allerlei grappige situaties terecht die zijn lef en streken goed laten zien, evenals zijn geliefde charme en zijn goedhartigheid. Mickey bevindt zich in iedere aflevering op een andere locatie, waaronder Santa Monica, New York, Parijs, Beijing, Tokio, Venetië en de Alpen. Keer op keer maakt hij iets geks mee, zijn er problemen en stapelen de fysieke en visuele grappen zich op. In alle verhalen zijn hartverwarmende en heldachtige momenten te zien als Mickey samen met zijn grappige vrienden Minnie Mouse, Donald Duck, Katrien Duck, Goofy en Pluto op onderzoek gaat en van alles meemaakt.