Back to the Future 3
Nadat hij in 1955 na een bizar ongeval is gestrand, komt Marty McFly (Michael J. Fox) erachter dat hij terug moet reizen naar 1885 om Doc Brown (Christopher Lloyd) te redden, voordat hij smoorverliefd wordt op lerares Clara Clayton (Mary Steenburgen).