Love, Victor
De serie draait om Victor, een nieuwe leerling op Creekwood High School, die op zoek is naar zichzelf. Victor heeft het moeilijk thuis, moet zijn plekje vinden in een nieuwe stad en worstelt met zijn seksuele geaardheid. Wanneer het hem te veel wordt, neemt hij contact op met Simon. Die helpt hem door de ups en downs van zijn middelbareschooltijd.
Victor probeert de gevolgen van zijn driehoeksverhouding op te lossen. Mia geeft een feestje.
Victors ouders laten hem kennismaken met een homovriendelijke kerk en een spannende nieuwe vriend.
Victor probeert een homoseksuele klasgenoot te helpen. Mia krijgt een telefoontje van haar vader.
Het wintercarnaval voert al onze personages terug naar het beginpunt van de serie.