Love, Simon
Iedereen verdient een geweldig liefdesverhaal, maar voor de 17-jarige Simon is het een beetje ingewikkeld. De homoseksuele tiener is nog niet uit de kast gekomen en weet niet wie de anonieme klasgenoot is voor wie hij online gevallen is. Beide problemen oplossen staat garant voor een hilarisch, spannend en levensveranderend avontuur.