Achter de spiegel
Mickey droomt dat hij door zijn slaapkamerspiegel heen een wereld binnenstapt waar onbeweeglijke huishoudelijke objecten tot leven komen.
Wanneer Mickey in slaap valt terwijl hij Lewis Carrolls "Alice Through the Looking Glass" aan het lezen is, droomt hij dat hij door zijn slaapkamerspiegel heen een land binnen stapt waar alle meubels en huishoudelijke objecten levend zijn en hij contact met ze kan maken. Maar ze zijn niet allemaal vriendelijk, en nadat Mickey met de koningin van een kaartenspel danst maakt hij de koning jaloers en vallen de objecten hem aan. Dan sturen ze hem terug door de spiegel, net als hij wakker wordt van zijn wekker.