Solar Opposites
Solar Opposites draait om een familie van buitenaardse wezens: Korvo, Terry en hun kindreplica's Yumyulack en Jesse, van de planeet Shlorp. Ze storten op aarde neer en moeten hun toevlucht nemen in Midden-Amerika. Ze zijn het er niet over eens of dit vreselijk of geweldig is.
De Solar Opposites organiseren een buitenaardse rommelmarkt en verkopen per ongeluk Korvo.
Pupa en zijn robotvriendje verstoppen zich op zolder en kijken oude homevideo's.