Jake en de Nooitgedachtland Piraten
Jake, Izzy en hun papegaai Skully gaan schatgraven vanaf Pirateneiland en beleven spannende avonturen waarin zij het opnemen tegen kapitein Haak.
Volg Jake, Izzy, Cubby en hun papegaai Skully als ze aan boord gaan van hun schip Bucky, en ze vanaf hun schuilplaats naar Pirateneiland uitvaren voor een avontuurlijke strijd om de schat tegen kapitein Haak en meneer Vetje. Of hij het nou probeert met een skateboard, een gitaar of een kostbare zeeschelp, Kapitein Haak doet alles om de schat in handen te krijgen. Jake nodigt de kijkers uit om met hem samen te werken, problemen op te lossen en stunts uit te halen, om zo hun schat te heroveren. Hierbij verdienen ze gaandeweg ook nog eens gouden munten voor in de schatkist van het team.