Fancy Nancy Clancy
Volg Nancy's avonturen met haar familie en vrienden, waarin ze de gewone dingen bijzonder maakt. Met een klein beetje fantasie maakt ze alles wat saai is subliem!
Maak kennis met de zesjarige Nancy, en volg haar avonturen waarin ze de gewone dingen bijzonder maakt. Zelfs als dingen niet zo gaan als ze had gedacht, kan ze iedere situatie aan en er iets fantastisch van maken met behulp van haar familie en vrienden, haar hond Frenchy, en haar lievelingspop Marabelle. Nancy weet dat niets in de wereld fancier is dan jezelf zijn!