Hardwell & the Metropole Orchestra - Symphony
In een magisch slotoptreden gaat DJ Hardwell samen met het Metropole Orkest op een epische reis door 30 jaar dancemuziek. Deze film legt de symfonische samensmelting van elektronische en klassieke klanken vast in wat voorlopig Hardwells laatste optreden werd.