Shallow Hal
Een zeer oppervlakkige man die alleen maar kijkt naar het lichaam van vrouwen met wie hij uitgaat, vindt ware liefde nadat hij is gehypnotiseerd om de schoonheid te zien die zelfs in de minst aantrekkelijk ogende vrouwen bestaat.
In deze komedie van de Farrelly Brothers schittert Jack Black als Hal, een rokkenjager die na een geestverruimende ervaring met een zelfhulpgoeroe niet beseft dat zijn prachtige vriendin (Gwyneth Paltrow) eigenlijk ruim 130 kilo weegt en niet zo knap is. Intussen is zijn playboy-vriend Mauricio (Jason Alexander) vastbesloten om de betovering te doorbreken in deze hartverwarmende en hilarische film.