Deuce Bigalow: Male Gigolo
Deuce, een schoonmaker van aquariums, heeft dringend geld nodig om de schade te vergoeden die hij heeft aangericht in het appartement van een van zijn klanten. Hij besluit dat zijn enige uitweg is om het oudste beroep ter wereld op te pakken.
Een hilarische komedie met in de hoofdrol de waanzinnige Roy Schneider in zijn leukste rol tot nu toe. Deuce (Schneider), een professionele schoonmaker van aquariums, heeft dringend geld nodig om de schade te vergoeden die hij heeft aangericht in het appartement van een van zijn klanten. De lol begint pas echt wanneer Deuce besluit dat de enige manier om uit de penarie te komen, is om het oudste beroep ter wereld op te pakken en zichzelf te verhuren als gigolo. Een wilde en ranzige komedie die je van je stoel zal laten rollen.